Bruno Mars火星人布魯諾 - When I Was Your Man舊情人

2013030323:05


When I Was Your Man是一首對前情人懺悔的歌~~老話一句:往往很多時候,失去了才懂得珍惜!!!
Same day but it feels just
A little bit bigger now
Our song on the radio
But it dont sound the same
When our friends talk about you
All it does is just tear me down
Cause my heart breaks a little
When I hear your name
It all just sounds like (oooooh)
Mmm too young too dumb to realize
That I
Should of bought you flowers
And held you hands
Should of gave you all my hours
When I had the chance
Take you to every party
Cause all you wanted to do was dance
Now my baby is dancing
But shes dancing with another man
My pride my ego my needs and my selfish ways
Cause the good strong woman like you to walk out my life
Now I never never get to clean up the mess I made
Ooh and it hunts me every time I close my eyes
It all just sounds like (oooooh)
Mmm too young too dumb to realize
That I
Should of bought you flowers
And held your hands
Should of gave you all my hours
When I had the chance
Take you to every party
Cause all you wanted to do was dance
Now my baby is dancing
But shes dancing with another man
Although it hurts
Ill be the first to say
That I was wrooooong
Oooh I know im probably much too late
To try and apologize for my mistakes
But I just want you to know
I hope he buys you flowers
I hope he hold you hands
Give you all hes hours
When he has the chance
Take you to every party
Cause I remember how much
You loved to dance
Do all the things I should of done
When I was your man
Do all the things I should of done
When I was your man
 
[中文歌詞]
 
同樣一張床
但現在感覺卻寬敞了許多
電台正放著我們的歌
但現在聽來卻已變調
當朋友們談論到你時
都只會讓我激動落淚
因為每當聽見你的名字
我的心就會更加破碎一點
 
心碎的聲音就像這樣
Oooohhh ooohhh
太年輕也太傻了
以至於無法明瞭到…
 
我應該要送你鮮花
並緊握你的手
應該把所有時間留給你
當我還有機會時
帶你出席所有派對
因為跳舞是你的最愛
如今我的寶貝正在熱舞
當身旁的男伴卻已不是我了
 
我的驕傲 我的太過自我
我的需索無度及自私的表現
導致一個像你這樣般完美堅強的女性
走出了我的生命
如今我將永遠永遠無法收拾
我所造成的殘局
而這一切就如幽魂般糾纏著我
每當我闔上雙眼時
 
雖然這傷很痛
但我還是會成為第一個認錯的人
喔 我知道我所犯下的錯去努力與道歉
可能都已為時太晚
但我只是想要讓你知道
 
我希望他會送你鮮花
我希望他能緊握你的手
把他所有時間留給你
當他有機會時
帶你出席派對
因為我依然記得
你是多麼地愛跳舞
做到那一切一切
我這個舊情人沒做到的事
我這個舊情人沒做到的事